Mint írták, a szolgáltatóváltással érintett felhasználókra, felhasználási helyekre és víziközművekre vonatkozó adatokat megkapták, az adatállományt sikeresen átvezették a számlavezető rendszerükbe.
Kiemelték: az első számlákat március 4-én kezdték el kézbesíteni, a felhasználási helyekre minden hónapra külön-külön egy havi fogyasztást tartalmazó vízdíjszámla készül, különböző fizetési határidővel.
Azoknak a felhasználóknak, akiknek gondot okoz a kibocsátott számla kiegyenlítése, segítségként kamatmentes részletfizetési kedvezményt ajánlanak – írták, hozzátéve, hogy a fizetési késedelembe eső felhasználóknak 45 napos türelmi időszak után küldenek fizetési emlékeztetőt.
Hangsúlyozták: a társaság számol a megnövekedett ügyfélforgalommal, a meglévő mellett további irodákat is nyitottak, hogy minden felhasználó számára elérhetők legyenek. Emellett online és telefonon is a fogyasztók rendelkezésére állnak.