Az ügyfélfogadás december 27. és 29. között szünetel a NAV Békés Vármegyei Adó- és Vámigazgatóságának gyomaendrődi kirendeltségén (5500 Gyomaendrőd, Szabadság tér 1.), valamint a békési (5630 Békés, Kossuth Lajos u. 4.), a gyulai (5700 Gyula, Petőfi tér 3.), a szeghalmi (5520 Szeghalom, Nagy Miklós u. 4.), a szarvasi (5540 Szarvas, Szabadság út 25-27.), a sarkadi (5720 Sarkad, Szent István tér 7.), az orosházi (5900 Orosháza, Szabadság tér 3.) és a mezőkovácsházi (5800 Mezőkovácsháza, Árpád u. 169.) NAV-ablakában.
Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, aki teheti, válassza az elektronikus vagy a telefonos megoldást.
Az adózók személyes ügyintézését az említett időszakban az igazgatóság békéscsabai központi ügyfélszolgálata (5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 1.), valamint a fővárosban az Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatóság ügyfélszolgálata (Budapest XIII. ker., Dózsa György út 128-132.) biztosítja az alábbi nyitvatartással:
2023. december 27. |
8:30–12:30 |
2023. december 28. |
8:30–12:30 |
2023. december 29. |
ZÁRVA |
A hónap többi napján a megszokott nyitvatartással érhetők el a NAV ügyfélszolgálatai.
A NAV infóvonala a 1819-es telefonszámon, a fenti nyitvatartási időben hívható.