Az Alföldvíz Regionális Víziközmű-szolgáltató Zrt. december 1-től Gyulán átveszi a víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos feladatok ellátását az eddig szolgáltatást végző Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft-től – tájékoztatott közleményben a cég.
Kiemelték: az ivóvíz biztosításán túl gondoskodnak a keletkezett szennyvíz elvezetéséről és megtisztításáról is.
Mint írták, a szolgáltató a magyar állam és az önkormányzatok tulajdonában lévő víziközműveket üzemeltet négy vármegyében, 137 településen, ezzel összesen 600 ezer ember, valamint a szolgáltatási területén működő ipari, mezőgazdasági és szolgáltatói szektor vízellátását biztosítják, továbbá gondoskodnak több mint 450 ezer lakos és a három legfontosabb gazdasági ágazat szennyvízének elvezetéséről és megtisztításáról.
Hangsúlyozták: az Alföldvíz Zrt. a Gyulai Közüzemi Nonrprofit Kft. munkavállalóit munkáltatói jogutódlással tovább foglalkoztatja, és a követlen üzemeltetési feladatokat továbbra is a cég munkatársai látják el. Az ügyfélszolgálati irodák a jövőben is a már megszokott helyen lesznek elérhetőek Gyulán, a Szent László utca 16. szám alatt. Telefonos ügyintézésre, ügyfélszolgálati időben, az ingyenesen hívható 06-80/922-334-es számon van lehetőség. A telefonhívásokat call centerben fogadják, így várakozás nélkül érhetőek el telefonos ügyintézők. Mindemellett a szolgáltató online felületein is elérhető ügyfelei számára.
A felhasználók műszaki meghibásodás esetén az ingyenesen hívható hibabejelentő vonalon, a 06-80/922-333-as számon jelezhetik problémájukat. Az Alföldvíz szakemberei a nap 24 órájában rendelkezésre állnak – tették hozzá.
Aláhúzták: a szolgáltatás díja a váltással nem változik, a felhasználóknak pedig nincs teendője, a szolgáltatás folyamatos lesz a váltás alatt is.
A közleményben leírták, a víziközmű-szolgáltató változásról, az Alföldvzí Zrt.-nél szokásos számlázási eljárásról, az ügyfélszolgálati irodák nyitvatartásáról, valamint elérhetőségeiről a szolgáltató a napokban tájékoztatólevelet juttat el a felhasználókhoz.