A cég lapunkhoz eljuttatott közleményében aláhúzza: a megfelelő forgalmi sávra burkolati jelek és jelzőtáblák figyelmeztetik az autósokat a csomópont előtt.
Hozzáteszik: a turbókörforgalomban az egymással párhuzamosan haladó sávokat át nem járható, de a vízelvezetést lehetővé tevő elemekkel, az útfelületből kiemelkedő gömbsüvegsorral választották el egymástól. A körpályán a forgalmi sávok fizikai elválasztása csak ott szakad meg, ahol keresztező járművek lépnek be a csomópontba.
Aki a külső sávba sorol be, az az új M44-es autóútra tud csak felhajtani, míg a másik sávból az M44-esen túl ki lehet hajtani a 44-es és a 47-es főútra is – hívják fel a figyelmet.
A balesetveszélyes helyzetek elkerülése érdekében a Magyar Közút szakemberei arra kérik a közlekedőket, hogy ne tolassanak vissza, ne álljanak meg és ne forduljanak vissza.
A közleményben rámutatnak: az útszakasz egyelőre díjmentesen használható, és a körforgalomtól csupán négy kilométerre van a legközelebbi csomópont, ahol biztonságosan le lehet hajtani, és vissza lehet térni a turbókörforgalomhoz.
Jelezték: a következő hetekben újabb burkolati jelekkel és táblákkal hívják fel a figyelmet csomóponti ágakra, és az autóút legközelebbi lehajtójánál is külön táblát tesznek ki.
A Magyar Közút NZrt. videója itt tekinthető meg.