Kun Miklós, a Gyulai Várfürdő ügyvezetője és Inzám Andrea brandmenedzser
Fotó: Gyulai Hírlap – Szabó Eszter
A MagyarBrands programban részt vevő márkák egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapják meg az elismerést. A szakértők komplex mutatószám alapján rangsorolják a brandeket, az értékelésnél többek között a márkaépítés és az ismertség játszik szerepet.
Az átadón Kun Miklós, a Gyulai Várfürdő ügyvezetője kiemelte, hogy a városnak és a fürdőnek egyaránt nagy megtiszteltetés a díj. Hozzátette: a gyulai fürdőben fontos szempont a szolgáltatások minőségének magasan tartása és fejlesztése.
Fotó: Gyulai Hírlap – Szabó Eszter
A MagyarBrands program képviseletében Inzám Andrea brandmenedzser adta át a díjjal járó oklevelet. Kiemelte, hogy hatodik alkalommal díjazottnak lenni nagy teljesítmény.
Hozzátette: a gyulai fürdő ezúttal a kiváló fogyasztói márka kategóriában jeleskedett, ám a jövő évtől kiváló munkáltató kategóriában is jó eséllyel pályázik az elismerésre.




























