Gyulai Polgármesteri Hivatal a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a Gyulai Polgármesteri Hivatal aljegyző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A vezetői megbízás időtartama: a vezetői megbízás határozatlan időre szól.
A munkavégzés helye: Békés megye, 5700 Gyula, Petőfi tér 3.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: A vonatkozó jogszabályokban (különös tekintettel a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény és a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény), valamint a Gyulai Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában meghatározott, az aljegyző feladat- és hatáskörébe tartozó feladatok ellátása, a jegyző helyettesítése.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Gyulai Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata és a Gyulai Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit megillető egyes juttatásokról és támogatásokról szóló 7/2015. (III. 30.) önkormányzati rendeletének rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
– magyar állampolgárság,
– cselekvőképesség,
– büntetlen előélet,
– egyetem, igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettség vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettség,
– felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
– vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
– jogi vagy közigazgatási szakvizsga, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által a teljes körűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítés (a Kttv. 247. § (4) bekezdése szerint a polgármester a szakvizsga megszerzésére egy év haladékot biztosíthat),
– legalább két év közigazgatási gyakorlat.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: a közigazgatási területen szerzett vezetői tapasztalat – legalább 1-3 év vezetői tapasztalat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
– Önéletrajz a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal.
– Szakirányú végzettséget és szakképzettséget igazoló okiratok, továbbá a szakvizsga meglétét igazoló okirat másolata.
– Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (vagy arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázó a pályázata benyújtásáig az erkölcsi bizonyítványt kérelmezte).
– A munkakör ellátásával kapcsolatos szakmai elképzelések megfogalmazása.
– A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.
– A pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja.
A munkakör betölthetőségének időpontja: a munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. július 31. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Boros Tamás jogi és humánpolitikai csoportvezető nyújt, a +36-66-526-818-as telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
– Postai úton, a pályázatnak a Gyulai Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (5700 Gyula, Petőfi tér 3.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosítószámot: 25-1/2018., valamint a munkakör megnevezését: aljegyző.
– Személyesen: dr. Görgényi Ernő polgármester titkárságára, Békés megye, 5700 Gyula, Petőfi tér 3.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. augusztus 5.

























