Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Három gyulai céget ismertek el MagyarBrands-díjjal

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • S. E.HÍREK • 2014. november 10. 18:28
Három gyulai céget ismertek el MagyarBrands-díjjal
Alt Norbert: a kitüntetett cégek bebizonyították, hogy kemény munkával a nehéz körülmények ellenére is komoly sikereket lehet elérni
Képünkön (balról jobbra): Kovács János, Daka Zsolt, Otto Krisztina, Alt Norbert és Boros László Attila. Fotó: Gyulai Hírlap - Rusznyák Csaba

Három gyulai cég, a Gyulahús Kft., a Gyulai Várfürdő és a Dürer Nyomda vezetője vehette át a MagyarBrands-díjat hétfőn a városházán. Idén ötödik alkalommal díjazták az elismeréssel azokat a hazai márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek a határon túl is. A védjegy olyan értéket képvisel a hazai és a nemzetközi piacon, amely a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítja.

Alt Norbert alpolgármester a díjátadót megelőző sajtótájékoztatón kiemelte: a gyulai cégek és vállalkozások fontos szerepet töltenek be a város gazdasági életében, adófizetőként és foglalkoztatóként egyaránt  jelentősek. Emellett a város hírnevét öregbítik termékeikkel és szolgáltatásaikkal – tette hozzá.

– A kitüntetett cégek a kockázatokat rejtő gazdasági, piaci környezetben is talpon tudtak maradni, bebizonyították, hogy kemény munkával a nehéz körülmények ellenére is komoly sikereket lehet elérni – fogalmazott az alpolgármester.

Daka Zsolt, a Gyulahús Kft. ügyvezetője hangsúlyozta: a cég a tavalyi évhez hasonlóan előkelő helyet foglal el a MagyarBrands fogyasztói márkákat rangsoroló toplistáján. A vállalat idén negyedik helyen szerepel a rangsorban, olyan márkákat maga mögé utasítva mint Gundel vagy a Hollóházi porcelán.

– Sikerült megvalósítanunk célunkat, a minőségi termékgyártást, a jövőben a fogyasztói elégedettség fokozására törekszünk – mondta Daka Zsolt.

– Jó hírünkre jól vigyázunk – fogalmazott Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő ügyvezetője, hozzátéve, hogy a díj a cég dolgozói számára is visszaigazolás. Az ügyvezető kiemelte: a fürdő jelentős fejlődésen ment át, hiszen amíg tavaly nem szerepelt az első ötven között, addig idén a 28. helyet foglalja el a fogyasztó márkák listáján.

Boros László Attila rámutatott: az utóbbi évek kisléptékű fejlesztéseinek köszönhetően a várfürdő képes volt megújulni, és a tavalyi, mintegy 2,5 milliárd forintos beruházással tovább erősítette pozícióját a turisztikai piacon.

Kovács János, a Dürer Nyomda ügyvezetője azt mondta: tevékenységükben nagy hangsúlyt kap, hogy magyar tulajdonosi háttérrel rendelkeznek. Az igazgató kiemelte továbbá, hogy a cég a nyomdaipari versenyben, nehéz piaci körülmények között is eredményes évet tudhat maga mögött.

A gyulai nyomdát egyebek mellett Pro Typographia aranyéremmel és Zöld Nyomda elismeréssel is kitüntették. – Bízunk benne, hogy a jövőben is tovább visszük a Békés megyei nyomdaipari hagyományokat – fejtette ki az ügyvezető.

A díjakat a MagyarBrands képviseletében Otto Krisztina, a United Publishers Hungary Kft. ügyvezető igazgatója adta át a cégvezetőknek. Az ügyvezető elmondta: a Gfk Piackutató Intézet Háztartáspanel kutatása alapján a lakosság 90 százaléka fontosnak tartja, hogy magyar terméket fogyasszon, 74 százalékuk pedig arra is ügyel, hogy az általa vásárolt terméket magyar alapanyagból állítsák elő. A megkérdezettek több mint 50 százalékának kiemelt szempont a magyar munkaerő, míg 40 százalékuknak az is lényeges, hogy magyar vállalathoz kötődjön a termék.   

          

    

Fotó: Gyulai Hírlap - Rusznyák Csaba
GYULAI HÍRLAP • 2014. november 11. 12:30
Alt Norbert: a kitüntetett cégek bebizonyították, hogy kemény munkával a nehéz körülmények ellenére is komoly sikereket lehet elérni
Összes cikk - lent (max 996px)
+
+
+
+
+
+
+
+
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)