
Ismét MagyarBrands-díjat kapott a Gyulai Várfürdő. A cég tavaly került be először a legkiválóbbnak ítélt hazai márkák közé. Idén egyedüli hazai fürdőként a top ötvenbe is bekerült a várfürdő, jelenleg az előkelő huszonnyolcadik helyen szerepel a MagyarBrands fogyasztói márkákat rangsoroló listáján.
A MagyarBrands program a legsikeresebb hazai márkák minősítését és bemutatását tűzte ki célul. A díj odaítélése alapvetően számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amit szakmai elbírálás és a GfK Piackutató Intézet által végzett fogyasztói kutatás egészít ki. A végleges listát komplex mutatószám segítségével alakítják ki.
– Nagyon patinás márkákat sikerült megelőznünk, jelenleg a Gyulai Várfürdő a 28. legismertebb magyar márkanév az országban. Az elismerés azt bizonyítja, hogy az elmúlt három-négy év tudatos marketingtevékenysége és imázsépítése meghozta gyümölcsét. Mindez a vendégszámban is megmutatkozik – mondta el lapunknak Boros László Attila. A cég ügyvezető igazgatója hozzátette: az újabb elismerés azt jelzi, hogy a Gyulai Várfürdőt számon tartják, s komoly márkanevet képvisel hazánkban. Mint kifejtette, tavalyhoz képest jelentősen megerősödött a gyulai márka.


























