Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Jó márka a Gyulai Várfürdő! - MagyarBrands-díjjal ismerték el fürdőnket

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • S. E.HÍREK • 2014. október 01. 09:00
Jó márka a Gyulai Várfürdő! - MagyarBrands-díjjal ismerték el fürdőnket
Boros László Attila: jelenleg a Gyulai Várfürdő a 28. legismertebb magyar márkanév az országban
Boros László Attila. Fotó: Gyulai Hírlap - Rusznyák Csaba

Ismét MagyarBrands-díjat kapott a Gyulai Várfürdő. A cég tavaly került be először a legkiválóbbnak ítélt hazai márkák közé. Idén egyedüli hazai fürdőként a top ötvenbe is bekerült a várfürdő, jelenleg az előkelő huszonnyolcadik helyen szerepel a MagyarBrands fogyasztói márkákat rangsoroló listáján.

A MagyarBrands program a legsikeresebb hazai márkák minősítését és bemutatását tűzte ki célul. A díj odaítélése alapvetően számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amit szakmai elbírálás és a GfK Piackutató Intézet által végzett fogyasztói kutatás egészít ki. A végleges listát komplex mutatószám segítségével alakítják ki.  

– Nagyon patinás márkákat sikerült megelőznünk, jelenleg a Gyulai Várfürdő a 28. legismertebb magyar márkanév az országban. Az elismerés azt bizonyítja, hogy az elmúlt három-négy év tudatos marketingtevékenysége és imázsépítése meghozta gyümölcsét. Mindez a vendégszámban is megmutatkozik – mondta el lapunknak Boros László Attila. A cég ügyvezető igazgatója hozzátette: az újabb elismerés azt jelzi, hogy a Gyulai Várfürdőt számon tartják, s komoly márkanevet képvisel hazánkban. Mint kifejtette, tavalyhoz képest jelentősen megerősödött a gyulai márka.

     

Összes cikk - lent (max 996px)
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)