
Közepesen erős szezonnak értékelte Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő Kft. ügyvezető igazgatója a nyári strandidényt. A féléves beszámoló most készül, de a tavalyihoz hasonló látogatószámmal kalkulál a menedzsment. Nehezen indult a forgalom, tekintve, hogy májusban és júniusban nem kedvezett az időjárás a strandolásnak. Július szép látogatószámot hozott és augusztus közepéig szintén nem volt ok panaszra. Ám mint minden évben, augusztus 20-a után töredékére esett vissza a forgalom. A várfürdő dolgozóinak most az a feladata, hogy lépésről-lépésre átálljanak a téli üzemelési rendre.
– Valódi különlegesség volt idén a Minimax Gyermekstrand, hatalmas sikert aratott a kisebbek körében. A rendezvénysorozatnak köszönhető, hogy az előző évekhez képest megváltozott a Gyulai Várfürdő vendégkörének az összetétele. Több kisgyermekes család fordult meg városunkban, a fürdőben és több szálláshelyről is visszaigazolták, hogy hasonlókat tapasztaltak. A Minimax csatornával elindult az a folyamat, amellyel újrapozícionáljuk a Gyulai Várfürdőt a magyar fürdőpiacon. A nemzetiségi hovatartozást illetőne nem változott a látogatók aránya, románok és szerbek érkeznek előszeretettel a Gyulai Várfürdőbe. Marketingtevékenységünk következtében a szerb piac jelenléte azonban erősödött, és a kihelyezett értékesítés is meghozta első eredményeit. Nagy gondot jelentett a forró hónapokban, hogy a rengeteg locsolás ellenére is csak nehezen sikerült a fürdő parkját jó állapotban tartani – mondta el a Gyulai Hírlapnak Boros László Attila.
Közben gőzerővel zajlik a Gyulai Várfürdő fejlesztése. A beruházás túl van a 70%-os készültségen. A napokban elkezdődött az élményfürdő medencéinek burkolása, a csúszdák összeszerelése, illetve javában folynak az üvegezési munkálatok. Építik az új létesítményben a gyenge- és erősáramú hálózatokat, valamint elérkeztek a vízgépészeti munkálatok utolsó fázisához. Az emeleten a padlószigetelés és a padlófűtés vezetékhálózatának kiépítését végzik a szakemberek. Kevésbé látványos, de éppoly fontos háttérfeladat a munkaerő-toborzás, az arculatkialakítás és az augusztus végén induló országos kommunikációs kampány megszervezése – tudta meg a Gyulai Hírlap.

























