
Még mindig kevesen élnek a lehetőséggel, hogy társaságunk ügyfélszolgálatán a várakozási időt elkerülendő, előre egyeztessenek időpontot. Előzetes időpont-egyeztetéssel gördülékenyebbé, gyorsabbá válik az ügyintézés!
Időpont-egyeztetést kérhetnek ügyfeleink személyesen a központunkban található (Gyula, Szt. László utca 16. sz.) Ügyfélszolgálati Irodánkban, az ügyfélfogadási idő alatt a földszinti információs pultnál, továbbá telefonon a 66/362-377-es telefonszámon és e-mailen az ugyfelszolgalat@gyulaikozuzem.hu internetes oldalon.
Az előzetesen egyeztetett időpontra érkező ügyfeleinknek az ügyintézést az egyeztetett időpontra biztosítjuk. Az előzetes időpontkérést főként a hosszabb időt igénybe vevő bejelentéseknél, pl. a tulajdonosváltozás bejelentésekor, új szerződés megkötésekor vagy az ingatlan lakatlanná nyilvánításakor javasoljuk igénybe venni. Az Ügyfélszolgálati Irodánkban továbbra is változatlan feltételekkel van lehetőség a társaságunkat érintő bejelentésekre, szerződéssel kapcsolatos ügyintézésekre, befizetésekre.
Az ügyfélfogadás rendje nem változott. Hétfőn 07 órától 21 óráig, kedden 07 órától 15 óráig, szerdán 07 órától 13 óráig, csütörtökön 07 órától 15 óráig, pénteken 07 órától 16 óráig lehet ügyet intézni, számlákat befizetni. Ügyfeleink a társaságunkat érintő bejelentéseiket megtehetik személyesen a Gyulai Közüzemi Kft. központjában található Ügyfélszolgálati Irodánkban vagy telefonon a központi 362–377-es telefonszámon. Mérőállás bejelentésére a társaságunk üzemeltetésében lévő éjjel-nappal ingyenesen hívható zöld számon, a 06/80 922-035-ön is van lehetőség, ahol a kapcsolást követően a számlája jobb felső sarkában található partnerkód beütése után megadható a mérőállás. Mérőállás bejelentésére az ugyfelszolgalat@gyulaikozuzem.hu e-mail címen is van lehetőség.


























