Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - A világ vezető gazdasági szereplői a zöldmarketinget követik

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • H. É. • HÍREK • 2013. március 27. 19:36
A világ vezető gazdasági szereplői a zöldmarketinget követik
A gyulai önkormányzat gazdaságfejlesztési csoportja ma esti előadásával a energiahatékonyság és a környezetvédelem piaci előnyeire világított rá
Fotó: Gyulai Hírlap - H. É.

Vig Attila, az Arttree Production Kft. képviselője Az energiahatékonyság és a környezetvédelem piaci előnyei címmel tartott előadást Gyula Város Önkormányzatának gazdaságfejlesztési csoportjának meghívására ma este.

Kis odafigyeléssel, környezettudatos gondolkodással és intézkedéseinek megfelelő kommunikálásával bárki gazdaságosabbá teheti vállalkozását. A környezettudatos, hatékony termeléssel nem csupán jelentős költségeket takaríthat meg, hanem a jövő nemzedék életesélyeit növeli a bolygónkon. Ez a fenntartható fejlődés lényege, hogy a környezetünkkel harmóniában gyarapodjunk, éljünk. A XXI. század marketing módszere a pozícionálás, mely megmutatja, az adott vállalkozás, tevékenysége mitől más és több a piac többi résztvevőjétől. Jól érzékelhető előnyre tesznek szert a világon azok a cégek, akik a fenntartható fejlődés támogatását a legfontosabb céljaik közé emelik és kampányaikat ez alapján építik fel. Ezért éri meg „zöld” vállalkozásnak lenni – olvasható a fórum beharangozójában.

Víg Attila Kiss Csabának, a gazdaságfejlesztési csoportvezető felkérésére látogatott Gyulára, hogy a vállalkozók számára indított előadássorozaton a zöldmarketingről tartson tájékoztatót.

A cég egyik divíziója a marketing speciális formáját követi, környezetvédelmi projekteket szállít ügyfeleinek. A világ trendjeit tekintve a környezettudatosság fontos tényező – hangsúlyozta a szakember. Sajnos Magyarországon még kevés információval rendelkeznek az emberek. Minden emberi tevékenység valamilyen szintű környezetszennyezéssel, széndioxid kibocsátással jár, ám megvannak az eszközök a semlegesítésre. Mindez rendkívül költséghatékony, hiszen a hagyományos marketingmódszerekhez képest olcsóbban lehet egy vállalkozás brendjét építeni, illetve a vállalkozás saját piaci szegmenséből - a környezettudatosság és a társadalmi felelősségvállalás előtérbe helyezésével - kiemelkedni a többiek közül.

Az Arttree Production Kft. komplex projekteket tud a vállalkozásoknak nyújtani, hiszen azzal, ha valaki energiát tud megtakarítani, pénzt spórol és a karbonlábnyomai is kisebbek lesznek.

 - Maga az eredmény és a küldetés is nagyon fontos, hiszen szeretnénk a gyermekeink számára egy élhető bolygót hátrahagyni. Mi a lehetőséget kínáljuk. Az, hogy ki milyen lehetőséget lát benne, azt maga dönti el. Az új irány a zöldmarketinget követi, a világ vezető gazdasági tényezői is ezen az úton haladnak – mondta el a Gyulai Hírlap kérdésére Vig Attila.

 

 

 

Fotó: Gyulai Hírlap - H. É.
Összes cikk - lent (max 996px)
+
+
+
+
+
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)