A polgármester a város és a gyulai önkormányzat két legfontosabb cégének nevezte a Gyulai Várfürdőt és a Gyulahús Kft.-t. Dr. Görgényi Ernő azt is elmondta, hogy egy tavaly készült országos kutatás szerint a város neve hallatán a legtöbben a gyulai várra, a Gyulai Várfürdőre és gyulai kolbászra asszociálnak.
– A város érdeke egyértelműen azt kívánja, hogy a Gyulai Várfürdőt üzemeltető és a gyulai kolbászt gyártó cég együttműködjön egymással. Két olyan brandről beszélünk, amely erősíteni tudja egymást, hiszen a turisztika és a gasztronómia szorosan kapcsolódik egymáshoz – hangsúlyozta beszédében.
– Amíg a Gyulai Húskombinát nem a gyulaiak tulajdonában volt, addig nem volt nyitott ilyen jellegű együttműködésre. Amióta a kormány, az országgyűlési képviselők, az önkormányzat és a húsipari szakma összefogásával sikerült megmenteni és fejlődő pályára állítani a gyulai nagyüzemi húsipart, azóta lehetőség nyílt arra, hogy az önkormányzati tulajdonba került, gyulai kolbászt gyártó cég együttműködjön a többségében önkormányzati tulajdonú Gyulai Várfürdő Kft.-vel – fejtette ki a városvezető.
Daka Zsolt elmondta, a hungarikummá nyilvánított gyulai kolbászt és a várfürdő szolgáltatásait népszerűsítő akció az elmúlt napokban indult el. Az ügyvezető kiemelte: az országos promóció mindkét társaság számára előnyös.
– Az elmúlt napok kiszállításai alapján elmondható, hogy a termék iránt nagy a kereslet – hangsúlyozta Daka Zsolt. Mint megtudtuk, eddig több tízezer promóciós címkével ellátott terméket rendeltek meg a cég kereskedő partnerei. A társaság ügyvezetője hozzátette: reményeik szerint ez a szám a következő napokban folyamatosan emelkedni fog.
Daka Zsolt és Boros László Attila egyaránt leszögezte: a jövőben is nyitottak az együttműködésre. A várfürdő ügyvezetője arról is szót ejtett, hogy a tavalyi év második felétől a cég marketingtevékenységét új, értékesítési központú szemlélet határozza meg.
– A Gyulai Várfürdő saját értékesítési pontjain megvásárolhatók a Gyulahús Kft. vezető termékei, ezzel kiváló alkalmat teremtünk arra, hogy a városunkba látogató vendégek széles körben megismerjék a gyulai termékeket – fogalmazott Boros László Attila.
Az ügyvezető végezetül további három együttműködésről is beszámolt. A várfürdő a tavalyi évhez hasonlóan idén is együttműködést kötött a Minimax gyermekcsatornával. Ezúttal – az országban egyedülálló módon – nemcsak nyáron, hanem egész évben lehetőségük lesz a gyerekeknek arra, hogy a Minimax népszerű figuráival találkozzanak az AquaPalotában.
A cég a Gyulai Pálinka Manufaktúrával is megállapodást kötött. A közös akció keretében minden századik fürdővendég egy gyulai pálinkát kap ajándékba a gyulai pálinkafesztivál ideje alatt. A Gyulai Várfürdő emellett kiemelt országos televíziós kampányt indít a helyi TDM-szervezettel közösen. A kampánysorozat az AquaPalotát, illetve Gyulát mint desztinációt népszerűsíti.