Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Eredményes volt a Gyulai Várszínház és a Tourinform közös marketingkampánya

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • Sz. E.HÍREK • 2016. szeptember 02. 11:00
Eredményes volt a Gyulai Várszínház és a Tourinform közös marketingkampánya
Tv-csatornákon, óriásplakátokon és online hirdetésekkel népszerűsítették a várost és az évad programjait
Közös marketingkampánnyal népszerűsíti a várost a Gyulai Várszínház és a helyi Tourinform csapata. Az együttes munka, közös reklámozás részleteiről beszélgettünk Pikóné Tóth Henriett-tel a Tourinform munkatársával. Arra voltunk kíváncsiak, mit ad a promóciós csapatmunka a városnak, és miért jobb közösen népszerűsíteni a helyi látványosságokat és eseményeket.
____Eredeti-varszinhaztoszinpad_csuszi.JPG

Képünk illusztráció 

Fotó: Gyulai Hírlap – Rusznyák Csaba 

– Hogyan jött a közös munka ötlete, és mit vártak tőle?

– A Gyulai Várszínházzal már több éve együttműködünk a nyári évad népszerűsítésében. A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. éves marketingtervében szerepelnek úgynevezett 1+1 marketing akciók, ami azt jelenti, hogy egy adott rendezvényt vagy attrakciót a szervezővel vagy üzemeltetővel közösen népszerűsítünk úgy, hogy a marketingre szánt költséget egy ugyanakkora összeggel megtoldjuk a saját költségvetésünkből. Így dupla költségvetéssel, hatékonyabban tudjuk népszerűsíteni az adott témát. Mindezeken túl egységes arculatú hirdetési anyagokat készítünk, melyek elősegítik Gyula városának márkaként való megismertetését, a városi imázs építését.

– A gyakorlatban mi történt, mi valósult meg pontosan?

– A kampány keretében különböző tv-csatornákon (RTL Klub, TV2, Duna tv, Duna World, ATV) futottak a spotok és a nyereményjátékok; óriásplakátokat helyeztettünk ki Budapest, Szeged, Debrecen, Miskolc városokban, online pedig Facebookon és a Google-ben hirdettünk. Az online hirdetéseket korosztályonként és érdeklődési kör alapján is lehet szűrni, valamint jól nyomon követhetők az eredmények is. Mivel változatos volt a programkínálat, a különböző célcsoportok is igen jól reagáltak a hirdetésekre.

– Mit jelent mindez számokban, mennyire volt eredményes a kampány?

– Összesen több mint 4,5 millió alkalommal volt látható a várszínház az interneten. Ezek a megjelenések a visitgyula.com oldalra húzták be a látogatókat, mely oldalon több helyen is kiemelten szerepeltettük a nyári évadot. Továbbá saját adatbázisunkban hírlevelet is kiküldtünk.

– Mik a hasonló hosszú távú együttműködések előnyei?

A hosszú távú együttműködés során lehetőség nyílik arra, hogy a kampány értékelésénél az előző évvel is összevessük az eredményeket. És természetesen így tudjuk igazán építeni a rendezvény imázsát, ezáltal népszerűsíteni a város komplex kínálatát.

– Várják-e a turisztikai élet további szereplőit hasonló közös munkára?

– Igen, azon partnerek jelentkezését várjuk, akik szeretnék dupla költségvetésből népszerűsíteni rendezvényüket, attrakciójukat, valamint akiknek célcsoportja nemcsak a helyi és környékbeli lakosság, hanem az ideutazó, vendégéjszakát eltöltő turisták is. Az 1+1 akcióról bővebben a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. elérhetőségein lehet érdeklődni.

Összes cikk - lent (max 996px)
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)