Közös munkaközi bejárásra invitálta Gyula város vezetőségét Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő ügyvezető igazgatója azért, hogy saját szemükkel győződjenek meg a „Gyulai Várfürdő Fejlesztése 2009” nagyberuházás kivitelezésének a majdnem legvégső fázisáról.
A bejárás előtt az ügyvezető Keszeli Hajnalka személyében bemutatta a várfürdő új értékesítési és marketing igazgatóját. Boros László Attila hangsúlyozta, hogy a kiemelt beruházás megköveteli a profi kommunikációt és a hangsúlyosabb, tudatos értékesítést. Az ügyvezető prezentációjában kitért a fürdő piaci bevezetésének a várható lépéseire, megjelölte a célcsoportokat és azokat a küldő területeket, ahonnan főként remélik a látogatók érkezését. Az előadásból kiderült, hogy a fürdő facebook oldalát augusztus 15-e óta 81 ezren látták, Budapestről 12 ezren keresték fel. A látogatók összetétel is mutatja, hogy a Gyulai Várfürdőbe legtöbben Magyarországról érkeznek, őket a román és szerb turisták követik. A fürdő menedzsmentje éppen ezért hazánkon kívül a két szomszédos országban folytat erőteljes marketing kampányt.
A bemutatón fény derült a Gyulai Várfürdő családi élményfürdőjének a nevére is: a beruházás végeztével Aquapalota néven népszerűsítik a fürdő új elemét. A marketingkampány részeként új logó és arculat is készült.
Dr. Görgényi Ernő polgármester megköszönte a nagy sajtófigyelmet és az önkormányzati képviselők érdeklődését is, hiszen mint választott képviselők, többek között ők viszik el a lakossághoz a híreket a rendszerváltozás utáni legnagyobb fürdőberuházásról.
A Gyulai Hírlap kérdésére Boros László Attila elmondta, hogy a bejáráson a résztvevők megtekinthetik a teret uraló sziklafalat, a lámpatesteket már elhelyezték, a burkoló elemek lerakása végső stádiumhoz érkeztek. A burkolat színvilágának kiválasztásához a gyulai származású belsőépítészt, Budai Attilát kérték fel. A családi és élménycsúszdákat már beépítették, készül az ugrómedence és a vízi bár szerkezete. A pinceszinten valamennyi gépészeti szerelvény, szivattyú, szűrőtartály rendelkezésre áll. A külső homlokzat burkolására a napokban sor kerül.
A komplexum három szintes, összesen 6338 négyzetméter összterületű. A beruházás nettó értéke 2 milliárd 400 millió forint.