Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Elindult Gyula város turisztikai blogja

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • Sz. E.MAGAZIN • 2016. augusztus 26. 11:30
Elindult Gyula város turisztikai blogja
A portálon havonta 20 új bejegyzés szól majd városunkról
Új fórumon szólítja meg a Gyulára látogatókat a helyi önkormányzat és a turisztikai szakemberek csapata. A nemrégiben elindult városi blogon főként a hozzánk látogatóknak szolgálnak hasznos és érdekes információkkal a tartalomfelelősök. Az új városi internetes naplóról annak projektmenedzserével, Petróczki Gáborral beszélgettünk.
____Eredeti-alap__22_.jpg

A városi turisztikai blogoldala 

Fotó: Gyulai Hírlap 

– Hogyan és kinek jutott eszébe egy városi blog ötlete és milyen céllal indították el?

– A városi blog létrehozása egy Komoróczki Alizzal folytatott beszélgetés során merült fel először közöttünk, valamikor 2015-ben. Egy olyan marketingeszközt kerestünk, ami úgy tudja megmutatni a város értékeit, hogy alkalmazkodik a megváltozott tartalomfogyasztási szokásokhoz. Ma már legalább annyit számít a körítés, mint maga a tartalom, és úgy gondolom, valahogyan ki kell tűnni az információs zajból.

– Kiknek szól elsősorban a most elindult városi blog?

– Főként a leendő vendégeinknek – az újaknak és a visszatérőknek egyaránt – szól, de a gyulaiak számára is érdekes lehet, vagy legalábbis remélem, hogy az. Igazság szerint ez egy nyitott fórum, tehát ha valaki úgy érzi, hogy lenne a turisták számára is érdekes mondanivalója a városról, akkor arra biztatnám, hogy ne habozzon, hanem ossza azt meg a „Történelmi fürdőváros” blog segítségével. Ehhez az alábbi e-mail címen érnek el: petroczki@gyula.hu.

– Milyen tartalomra számíthatnak az érdeklődők a most elindult internetes felületen?

– Elvárás, hogy egy reklám – és egy hasonló blog is annak számít – legyen szórakoztató és érdekes, de nem kell az írásokból több, mint egy „gyermekadag”. Elég lehet egy-egy sztori, egy hangulat vagy jellegzetes arc bemutatása is az érdeklődés felkeltésére. Célunk, hogy az olvasmány legyen könnyen fogyasztható, de tartalmas, informatív, megjegyezhető, de nem fárasztó. Ha röviden szeretném meghatározni, azt mondanám, minden, ami Gyula, de kicsit máshogyan. A fő kategóriák – ízek, helyek, hangulatok, sztorik, arcok – szerintem elég jól leírják, mire is lehet számítani. Nálunk belefér egy Göndöcs Benedekről szóló írás ugyanúgy, mint egy összeállítás gyulai pálinkával készülő koktélokról.

– Hogyan sikerült a gyakorlatban is megvalósítani a marketingelképzeléseket?

– Sokat tanakodtunk rajta, hogyan és mivel lehetne árnyalni a város turisztikai arculatát, és ez megfelelő eszköznek tűnt. Be is került a Gyulai Turisztikai NKft. 2016-os marketingtervébe. A célja a város imázsának alakítása és a Visitgyula márka építése, amire folyamatosan szükség is van, hiszen Gyula kezdi kinőni azokat a kereteket, melyek eddig meghatározták arculatát.

– Milyen gyakran frissítik majd a portált, mire számíthatnak a látogatók?

– Közel napi szinten frissül, egy hónapban kb. 20 bejegyzés kerül fel az oldalra.

 

A most elindult városi blog a helyiek számára is tartogat érdekességeket, linkje az alábbi elérhetőségen olvasható: www.visitgyula.com/blog.

Összes cikk - lent (max 996px)
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)