A Gyula, a történelmi fürdőváros elnevezésű Facebook-oldal
Fotó: Gyulai Hírlap
A közösségi oldal a Gyula A Historic Spa Town visitgyula.com nevet kapta, és a jövőben gyakran frissülő tartalommal célozza meg a nem magyarországi vendégeket.
– Azért neveztük el így az oldalt, mert fontosnak tartottuk, hogy a város neve mellett A történelmi fürdőváros szlogen is megjelenjen, hiszen ez önmagáért beszél. A visitgyula.com pedig az a brand, amit minden kommunikációnkkal építünk, így itt is szerepelnie kell, valamint az oldalra történő keresést is megkönnyíti – árulta el Pikóné Tóth Henriett, marketing-asszisztens.
A szakember szerint a profil nem egy küldő országhoz köthető, tehát nemcsak kimondottan a romániai vagy német vendégeknek szól, hanem nemzetközi, ezen keresztül tervezik majd megszólítani az összes nációt.
Hozzátette: jelenleg elsősorban Románia a célterület, így az angol mellett román nyelven is közzéteszik bejegyzéseiket, amelyekben a szöveg mellett a kezdeti időszakban nagyon hangsúlyosak lesznek a képi és videoposztok is, hogy ezáltal még inkább fel tudják kelteni az érdeklődést a fürdőváros iránt.
– A posztok tematikáját úgy határozzuk meg, hogy a város bemutatását teljes mértékben az alapoktól kezdjük, hiszen egy általunk érintetlen területről van szó. Első néhány témánk maga a város, a fürdő, a kastély és a vár – részletezte Pikóné Tóth Henriett.
A helyi Tourinform marketingasszisztense azt is elárulta, hogy jó kapcsolatot ápolnak a Magyar Turisztikai Ügynökség Romániai Külképviseletével, ezért ők is megosztják a helyiek bejegyzéseit, ezzel segítve, hogy minél több potenciális vendéghez eljussanak az információk.