Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Már a legnagyobb közösségi oldalon is eléri a külföldi turistákat a gyulai Tourinform

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • Sz. E.HÍREK • 2016. november 21. 09:00
Már a legnagyobb közösségi oldalon is eléri a külföldi turistákat a gyulai Tourinform
A Gyula, a történelmi fürdőváros elnevezésű Facebook-oldal nemrégiben indult el
A gyulai Tourinform illetékesei már korábban is utaltak arra, hogy a jövő évtől intenzívebbé kívánják tenni a nemzetközi piacok elérésére irányuló tevékenységüket, ehhez kapcsolódóan indult el nemrégiben a Gyula, a történelmi fürdőváros elnevezésű, nemzetközi Facebook-oldal is.
____Eredeti-facebook_gyula.jpg

A Gyula, a történelmi fürdőváros elnevezésű Facebook-oldal 

Fotó: Gyulai Hírlap 

A közösségi oldal a Gyula A Historic Spa Town visitgyula.com nevet kapta, és a jövőben gyakran frissülő tartalommal célozza meg a nem magyarországi vendégeket.

– Azért neveztük el így az oldalt, mert fontosnak tartottuk, hogy a város neve mellett A történelmi fürdőváros szlogen is megjelenjen, hiszen ez önmagáért beszél. A visitgyula.com pedig az a brand, amit minden kommunikációnkkal építünk, így itt is szerepelnie kell, valamint az oldalra történő keresést is megkönnyíti – árulta el Pikóné Tóth Henriett, marketing-asszisztens. 

A szakember szerint a profil nem egy küldő országhoz köthető, tehát nemcsak kimondottan a romániai vagy német vendégeknek szól, hanem nemzetközi, ezen keresztül tervezik majd megszólítani az összes nációt.

Hozzátette: jelenleg elsősorban Románia a célterület, így az angol mellett román nyelven is közzéteszik bejegyzéseiket, amelyekben a szöveg mellett a kezdeti időszakban nagyon hangsúlyosak lesznek a képi és videoposztok is, hogy ezáltal még inkább fel tudják kelteni az érdeklődést a fürdőváros iránt.

– A posztok tematikáját úgy határozzuk meg, hogy a város bemutatását teljes mértékben az alapoktól kezdjük, hiszen egy általunk érintetlen területről van szó. Első néhány témánk maga a város, a fürdő, a kastély és a vár – részletezte Pikóné Tóth Henriett.

A helyi Tourinform marketingasszisztense azt is elárulta, hogy jó kapcsolatot ápolnak a Magyar Turisztikai Ügynökség Romániai Külképviseletével, ezért ők is megosztják a helyiek bejegyzéseit, ezzel segítve, hogy minél több potenciális vendéghez eljussanak az információk.

Összes cikk - lent (max 996px)
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)