a nyereményautót sokan megcsodálják a gyulai várfürdőben
Fotó: Gyulai Hírlap – MPJ
Egy ízléses megjelenésű 1,6-os Opel Mokka, 115 lóerővel várja szerencsés gazdáját szeptember 5-én a Gyulai Várfürdőben. A várfürdő eddigi legnagyobb – országos és nemzetközi – marketingkampánya augusztus 31-én lezárul.
A tavaly októberben meghirdetett Csobbanj egy autóért! reklámkampányt sikeresnek értékelte a Gyulai Hírlapnak nyilatkozó Boros László Attila. A Gyulai Várfürdő Kft. ügyvezető igazgatója kiemelte, hogy az akció ideje alatt a fürdő egyéb prémiumszolgáltatásai iránt is érezhetően megnőtt a kereslet. Hangsúlyozta továbbá, hogy a legnagyobb gyulai szállodákkal kialakított példamutató együttműködésnek köszönhetően a kampány keretében havonta két-két családi wellnesshétvégét is kisorsoltak.
Az akcióval az AquaPalotát népszerűsítették majdnem egy éven keresztül. A 2013 decemberében átadott és megnyitott élményfürdő mára Gyula legnépszerűbb attrakciója lett. Boros László Attila elmondta, hogy az AquaPalota látogatottsága évről évre emelkedik. Hozzátette, az idei év első hét hónapjában 15 ezerrel többen váltottak jegyet az élménykomplexumba, ami 11 százalékos bővülést jelent a tavalyi rekordévhez képest.
Az egyedi dekorációval ellátott nyereményautó elkészült, az Opel Mokka megtekinthető a várfürdőben. A játékban augusztus 31-ig lehet részt venni. A Gyulai Hírlap megtudta, hogy eddig csaknem hetvenezren töltöttek ki nyereményszelvényt. Szeptember 5-én kiderül, hogy ki gurulhat ki a fürdőből ezzel az autóval. A sorsolást közjegyző jelenlétében tartják meg 14 órakor.