Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Gyulai volt, van és lesz is! Mától újra kapható gyulai kolbász a CBA üzeletekben

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • H. É. • HÍREK • 2013. február 19. 14:23
Gyulai volt, van és lesz is! Mától újra kapható gyulai kolbász a CBA üzeletekben
Országos médiakampányt indított a Gyulahús Kft. termékeinek promotálására a CBA magyar áruházlánc
Budai Gyula a CBA húspultjából csemegézik. Fotó: Gyulai Hírlap Online - H. É.

A Gyulahús Kft. termékeinek promotálásáért kéthónapos médiakampányt indított a CBA magyar áruházlánc.  A ma kezdődő akció jelentős esemény a Gyulahús Kft. életében, hiszen az áruház kiemelkedő szerepet vállalt abban, hogy a gyulai kolbász, a csabai kolbász és a gyulai májas újra visszakerüljön a fogyasztók tudatába. A ma induló kampány budapesti nyitóeseményén tiszteletét tette Budai Gyula, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium államtitkára, dr. Görgényi Ernő, Gyula város polgármestere, Daka Zsolt a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatója, valamint Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója.

- Gyulai volt, van és lesz is! – hangsúlyozta a Gyulai Hírlap kérdésére Daka Zsolt, aki megköszönte, hogy a CBA elsők között ajánlotta fel segítségét. A közös munkának köszönhetően mától újra kaphatók a gyulai húskészítmények a bolt polcain.

Budai Gyula annak a kívánalmának adott hangot, hogy minden magyar fogyasztóhoz jusson el az üzenet: a gyulai termékek egy hónapos szünet után újra léteznek, ugyanolyan finomak, mint amit korábban megismerhettek.

- Azt kérjük a fogyasztóktól, hogy vásárolják a gyulai húskészítményeket, mert ezzel is hozzájárulnak a termék hírnevének öregbítéséhez, ahhoz, hogy mintegy 300 munkahely megmaradjon a békés megyei városban – monda az államtitkár.

Dr. Görgényi Ernő hozzáfűzte, hogy bár a külföldi kapcsolatok megmaradtak, hiszen a kft. tárgyalásokat folytat, és exportál Angliába, Csehországba és Oroszországba, a hazai láncok figyelme elengedhetetlenül fontos.

A kommunikációs igazgató elmondta, most óriásplakátok és egyéb médiatermékekkel folytatódik a tavalyi dinnye- és almakampány. Az elmúlt évben a sikeres népszerűsítő akció után valóban megnőtt a gyümölcsök fogyasztása. Bár a gyulai kolbászt és májast mindenki ismeri, mégis újra tudatosítani kell a vásárlókban a létezését.

- Úgy gondolom, a közöttünk lévő szerves kommunikáció meghozta gyümölcsét, hiszen a magyar termelők és gyártók nagyobb biztonsággal tudják termékeiket eljuttatni a fogyasztókhoz. Ebben látom nagyon fontos szerepét, hogy komoly társadalmi összefogással megalakult a Gyulahús Kft., s a cég újra gyártja a gyulai termékeket. Köztudott, hogy reklám nélkül a legkiválóbb termékek is eladhatatlanok, ezért a CBA vezetősége a kft. segítése mellett döntött. Akciós kiadványokkal segítjük a gyulai céget a vásárlók tájékoztatásában – hangsúlyozta Fodor Attila.

 

Fotó: Gyulai Hírlap Online - H. É.
Összes cikk - lent (max 996px)
+
+
+
+
+
+
+
+
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)