Képünkön (balról jobbra): Molnár Éva kereskedelmi vezető, Maliga katalin termékfejlesztő, Bíró Antal termelési vezető, Braunné pavelka Márta üzemvezető, Mórocz János gazdasági vezető és Csizmadia Imre kereskedelmi igazgató
Fotó: Gyulahús Kft.
Ahogy az eseményt bejelentő sajtótájékoztatón kiderült: a Magyar Termék Nagydíj kitüntető cím a termék előállítójának, forgalmazójának megbízhatóságát tanúsítja, viselője számára biztosítja a fogyasztók általi pozitív megkülönböztetést. A most díjazott Gyulai majorannás májas régóta kedvelt termék a magyar fogyasztók körében és népszerűsége folyamatosan növekszik. A májast és ízesített változatait az eredeti technológia alapján készítik a nyolcvanas évektől napjainkig.
Gila Éva és dr. Görgényi Ernő
A másik elismert termék, a Gyulai Kolbászkódex, egy különleges kolbász-összeállítást takar, amit kódexekre emlékeztető díszcsomagolásban dobtak piacra a gyártók, és hozzá recepteskönyvet is mellékeltek a vásárlóknak.
A cég új reklámfilmjében még az ágynemű is kolbászos
Az eseményen dr. Görgényi Ernő polgármester jelentette be az örömhírt, aki fontosnak tartotta elmondani, hogy a cég 31 ezer gyulai tulajdonosa nevében fejezi ki örömét az legújabb díjjal kapcsolatban. – Büszkék vagyunk minden elismerésre, amit a Gyulahús elért, a cég eredményesen gazdálkodik, és a díjak azt bizonyítják, hogy az innováció erősen jelen van ennél a vállalatnál a termékeket és a marketinget illetően is – emelte ki a polgármester.
Gila Éva, a Gyulahús Kft. marketingvezetője hozzátette: fontos számukra, hogy termékeikkel, promócióikkal a fiatalok felé is nyissanak, így a cég hamarosan egy rendhagyó reklámkampányba kezd, ami egy nemrégiben elkészült reklámfilmet és egy social media kampányt is magába foglal. A most elkészült reklámfilm jeleneteiben mindenhol fontos szerepet játszik valamilyen utalás a Gyulai ikonikus termékére, a kolbászra, illetve a húsok iránti rajongásra. A kisfilmben így kolbász mintájú ágynemű, csokornyakkendő, valamint kolbász alakú autóillatosító is szerepel. A reklámügynökséggel elindult közös munka idén kezdődött, de a cég vezetői hangsúlyozták: az együttműködés hosszabb távú lesz.