Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Brandépítő szakmai konferenciát rendez a Szent István Egyetem és Gyula Város Önkormányzata

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • O. Sz. • HÍREK • 2015. augusztus 24. 15:30
Brandépítő szakmai konferenciát rendez a Szent István Egyetem és Gyula Város Önkormányzata
Augusztus 25. és 28. között a Harruckern János Középiskola konferenciatermében
____Eredeti-egyetem.JPG

A szent istván egyetem gyulán

Fotó: Gyulai Hírlap – Oláh Szabolcs

Többnapos brandépítő szakmai konferenciát és workshopot rendez a Szent István Egyetem és Gyula Város Önkormányzata. A SMART CITY: innovatív kutatási hálózatok fejlesztése Gyula és Salgótarján városokban című projekt keretében megvalósuló szakmai tanácskozás augusztus 25. és 28. között a Harruckern János Középiskola (Gyula, Szent István u. 38.) konferenciatermében zajlik.

A projekt megvalósítása során a résztvevők kidolgoznak egy olyan Gyula város vonzásában működő tanúsítványt, azaz brandet, amelyet a kiemelkedő minőségű termékek és szolgáltatások kaphatnak majd meg. A szakmai fórumok összegzéssel zárulnak a jelenlegi problémákról, együttműködési javaslatokról, melyek segítségével elindulhat a minősítési rendszer kidolgozása, a tanúsítvány elkészítése.


A konferencia részletes programterve:

Augusztus 25.

9:30-10:00         Regisztráció
10:00-10:20       Dr. Bíró Tibor – SZIE egyetemi docens, dékán – megnyitó
10:20-10:50       Nemzeti Agrárgazdasági Kamara – A NAK szerepe a mezőgazdaság fejlesztésében
10:50-11:20       Körös-Maros Biofarm Kft. - A biogazdálkodás lehetőségei Békés megyében, K+F pályázatok szerepe egy gazdaság életében
11:30-12:00       Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara – A BMKIK jelentősége a gazdaságfejlesztésben, a kamarai tagság előnyei, lehetőségei
12:00-12:30       Gyulahús Kft. – Egy tradicionális brand napjaink fogyasztói igényeiben, a marketing fontossága
12:30-13:00       Diczkó László – Chili Hungária Manufaktúra – Egy kisvállalkozás sikere, brand-építés az alapoktól a világhírnévig


Augusztus 26.

9:30-10:00         Regisztráció
10:00-10:20       Dr. Görgényi Ernő – Gyula Város Polgármestere – megnyitó
10:20-10:50        Dr. Árpási Zoltán – SZIE főiskolai docens, mb. oktatási dékánhelyettes – Békés megye turisztikai lehetőségei, a gazdasági szereplők összekapcsolásának fontossága
10:50-11:20       Dr. Turcsán Zsolt professzor – SZIE – Szakmai koncepciók bemutatása
11:30-12:00       Komoróczki Aliz – Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. – A Gyulai TDM Szervezet helye és szerepe Gyula város turizmusfejlesztésében – Tradíció – komplexitás – minőség
12:00-12:30       Boros László Attila — Gyulai Várfürdő Kft. – A Várfürdő szerepe a helyi gyógy- és wellnessturizmusban, programcsomagok, szolgáltatások összekapcsolása, partneri együttműködések
12:30-13:00       Kóra Szilvia – Oliva Med Magánklinika és Beauty Spa, Wellness Panzió – Szolgáltatási komplexitás: 3in1, Az egészségpénztár szerepe a szolgáltatói szférában

 

A brandépítő workshop programterve:

Augusztus 26-28.

Mezőgazdaság/állattenyésztés 2015.08.26–28. (mindennap 14–18 óra) Harruckern János Középiskola oktatóterme: Kisföldiné Tóth Lívia agrármérnök. Állattenyésztés: Megújul-e az állattenyésztés támogatások nélkül?

Mezőgazdaság/növénytermesztés 2015.08.26–28. (mindennap 14–18 óra) Harruckern János Középiskola oktatóterme: Szabó István mg-i gépészmérnök, földműves. Fejlődési lehetőségek a növénytermesztésben Gyulán és környékén

Élelmiszeripar 2015.08.26–28. (mindennap 14–18 óra) Harruckern János Középiskola oktatóterme: Daka Zsolt ügyvezető igazgató – Gila Éva marketing manager, Gyulahús Kft.: Helyi élelmiszerek – avagy megtermelhetjük-e a magunk egészséges táplálékait?

Turizmus 2015.08.26–28. (mindennap 14–18 óra) Harruckern János Középiskola oktatóterme: Komoróczki Aliz, Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. és Tourinform Iroda: Egy megújuló lehetőség – avagy mi szükséges a minőségi turisztikához? Szolgáltatás- és termékfejlesztés (programok, Visit Gyula Card, marketingtevékenység, külső kommunikáció (visitgyula.com). Szolgáltatói együttműködés, belső kommunikáció (szolgáltatók és döntéshozók közötti információáramlás). Humánerő fejlesztés, szemléletformálás

Egészségturizmus 2015.08.26–28. (mindennap 14–18 óra) Harruckern János Középiskola oktatóterme: Keszeli Hajnalka, Gyulai Várfürdő Kft. Az egészségre épülő város – miként lehet megtartani és fejleszteni a jó hírünket?

Oktatás 2015.08.26–28. (mindennap 14–18 óra) Harruckern János Középiskola oktatóterme: dr. Malatyinszki Szilárd felnőttképzési szakértő, Miként támogatja a szak- és felsőoktatás a térségünket?

Összes cikk - lent (max 996px)
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)