Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Többet tudhatsz meg az energia- és közműszolgáltatásról

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • T. P. HÍREK • 2018. szeptember 19. 15:45
Többet tudhatsz meg az energia- és közműszolgáltatásról
Fogyasztóvédelmi kiadványokkal segíti a lakosokat a kormányhivatal

Bemutatták a Panasza van? Segítünk című fogyasztóvédelmi kiadványsorozat ötödik és hatodik részét a Békés Megyei Kormányhivatalban. A kiadványokról Krizsán Anett, a Békés Megyei Kormányhivatal igazgatója, Kolozsi Sándor, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal fogyasztóvédelmi főosztályának vezetője, Dobókői György, a a Békéscsabai Járási Hivatal műszaki engedélyezési, fogyasztóvédelmi és foglalkoztatási főosztályának vezetője, valamint Pethő Hajnalka Katalin, a Békéscsabai Járási Hivatala fogyasztóvédelmi osztályának vezetője beszélt.

pethő hajnalka katalindobókői györgykrizsán anett és kolozsi sándor

Fotó: Gyulai Hírlap – Tóth Péter

Krizsán Anett kiemelte, hogy a Békés Megyei Kormányhivatal, valamint a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal már harmadik alkalommal tart közös sajtótájékoztatót, ami egyértelműen jelzi, hogy a kormányhivatal is rendkívül elkötelezett az iránt, hogy fogyasztóvédelmi kérdésekben tájékoztassák a lakosságot.

– A fogyasztók tájékoztatása kiemelt feladat – vette át a szót Kolozsi Sándor. Elmondta, hogy a Panasza van? Segítünk! egy kiadványsorozat, amelynek az ötödik és a hatodik részét mutatták be a tájékoztatón. Hozzátette, hogy a MEKH központi ügyfélszolgálatához tízezres nagyságrendben érkeznek fogyasztói megkeresések minden évben, ezeket elemezve állították össze a sorozat különböző részeit.

A korábbi részekben szó esett a panaszkezelés menetéről, a szabálytalan vételezés kérdéséről és a felhasználóváltásról is. Az újonnan megjelent ötödik és hatodik rész az energia- és közműszolgáltatás, valamint a közműcsatlakozás kérdésköreit és legfontosabb tudnivalóit járja körbe.

 

 

Fotó: Gyulai Hírlap – Tóth Péter

A Békés megyei fogyasztóvédelmi helyzetről számolt be Dobókői György a folytatásban: hangsúlyozta, hogy fogyasztói nyílt napokat tartanak megyeszerte, amelyeken ismertetik a lakossággal a legfontosabb tudnivalókat.

Hozzátette, hogy a legtöbb esetben méréssel, számlázással, a szolgáltatás szüneteltetésének vagy visszakapcsolásának ügyével keresik meg őket a fogyasztók, de kiemelte azt is, hogy amennyiben valakinek problémája van a közműszolgáltatóval, akkor először mindig az adott közmű üzemeltetőjét kell megkeresnie a gonddal.

Pethő Hajnalka Katalin zárásként elmondta, hogy a szolgáltatókkal kapcsolatos panaszok nagyjából 70 százalékában van igaza a fogyasztóknak, a további 30 százalékban pedig az szokott kiderülni, hogy a fogyasztók mulasztása miatt történik probléma.

 

 

Fotó: Gyulai Hírlap – Tóth Péter

Összes cikk - lent (max 996px)
+
+
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)