Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Gyula volt az egyik legaktívabb helyszín az Ország Szíve kampányban

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • MAGAZIN • 2018. augusztus 21. 16:05
Gyula volt az egyik legaktívabb helyszín az Ország Szíve kampányban
A Spar Magyarország felhívásának legfőbb célja az volt, hogy tegyünk a minőségi életért

Gyula és Lillafüred voltak a legaktívabb helyszínek a Spar Magyarország által életre hívott Ország Szíve kampányban, amelynek célja az volt, hogy úgy tegyünk a minőségi életért, hogy közben élményeket gyűjtünk.

A cég kiválasztott tizenhatot az ország számos nevezetessége közül, a látogatók pedig egy kép feltöltésével – akár egy szelfivel is – be tudtak jelentkezni az adott helyszínre. Elegendő kép feltöltése után a helyszín aktívvá vált egy térképen, az összes helyszín aktiválódása után, a pontokat összekötve pedig egy szívalakot kaptunk.

A Spar Magyarország nem érte be ennyivel, ugyanis azt a vállalást tették, hogy ezer kép beérkezik a kampány végéig, akkor 1 millió forintot adományoznak a Máltai Szeretetszolgálatnak. A szükséges képmennyiség már az első hétvégén összegyűlt, augusztus 20-án pedig az utolsó helyszín is aktiválódott, így az államalapítás ünnepén „dobbant meg" az ország szíve.

A kampányról szóló közleményben kiemelték, hogy a tizenhat helyszín közül Gyula és Lillafüred voltak a legaktívabbak: összesen 860 darab kép érkezett a két helyről a kampány ideje alatt.

Összes cikk - lent (max 996px)
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)