gila éva adta át a kolbász kódexet Arató Henriettának
Fotó: Gyulai Hírlap – Szabó Eszter
Az Elizabeth Hotel lett a novemberi nyertes. Képviseletükben érkezett a helyszínre Arató Henrietta ügyvezető, aki kérdésünkre elmondta: sokszor érdeklődnek a hozzájuk látogatók azzal kapcsolatban, hogy hol kaphatnak gyulai termékeket, így természetesen a boltot is gyakran van alkalmuk ajánlani a náluk foglalóknak.
A november 9-ei eseményen Gila Éva, a Gyulahús Kft. marketingmenedzsere lapunknak kiemelte: a promóció kifejezetten sikeres, ám nem csak számukra, hiszen azzal a Gyulára látogatók is nyernek.
– A helyi szolgáltatók egyre lelkesebbek, és folyamatosan jönnek új csatlakozók is, úgyhogy bízunk abban, hogy a játék népszerűsége nem csökken a városban. Nagyon örülünk annak, hogy a város szolgáltatói is megérezték azt, milyen fontos az összefogás. A városban élők saját terméküknek érzik a gyulai kolbászt, ami a jövő évben 150. születésnapját ünnepeli – emelte ki Gila Éva.
A promóció ötletgazdája hozzátette: év végéig tart a kampányuk, a turisták a Gyulahús Kft. márkaboltjában frissen, kedvező áron kaphatják meg és vihetik haza a gyulai termékeket.
– Bízunk abban, hogy a város népszerűsítéséhez is hozzáad valamennyit ez a promóciós kampány – tette hozzá a szakember.
A nyertes szolgáltató ez alkalommal is egy gyulai termékeket tartalmazó Kolbász kódexszel lett gazdagabb. Az akció decemberig tart, az év utolsó hónapjában még várják a legtöbb turistát szervező vállalkozások csatlakozását.
a finomságok „könyve”
Fotó: Gyulai Hírlap – Szabó Eszter