Pikóné Tóth Henriett, Gila Éva és a szolgáltatók képviselői
Fotó: Gyulai Hírlap – Szabó Eszter
Az eseményen Gila Éva, a Gyulahús Kft. marketingmenedzsere lapunknak elmondta: második alkalommal hirdetnek eredményt a játékos promócióban, melyet június elsején indítottak el.
– A helyi szolgáltatók egyre lelkesebbek, láthatóan nőtt a beérkezett szórólapok aránya. Vannak újabb csatlakozók is, úgyhogy bízunk abban, hogy egyre inkább elterjed ez a játék a városban. További öröm számunkra, hogy a szállásadók kezdik felismerni azt, hogy egy autentikus gyulai reggeliből nem hiányozhat a gyulai kolbász sem, így többükkel beszéltünk már arról, hogy szálláshelyeken kínálják termékeinket. Akik pedig szívesebben vásárolnának, számukra hamarosan „kolbásztaxival” készülünk, amely a szállásoktól az üzletünkig fuvarozza majd őket – részletezte jövőbeli terveiket a kampány ötletgazdája.
Pikóné Tóth Henriett, a helyi Tourinform iroda marketingasszisztense kiemelte: számukra is öröm látni azt, hogy a kisebb szálláshelyek is felismerik egy-egy ilyen promóció fontosságát, mellyel minden résztvevő jól járhat.
A díjazottak képviseletében Jónás Balázs és Maris Tibor egyaránt azt hangsúlyozták, hogy a Gyulára érkező vendégek kifejezetten sokszor érdeklődnek arról, hogy hol kaphatnak gyulai kolbászt. Jónás Balázs hozzátette: így nem is olyan nehéz ebben a játékban nyerni, hiszen egyszerűen csak tájékoztatni kell a turistákat arról, hol szerezhetik be a szuvenírnek is alkalmas, eredeti gyulait.