vámos zoltán, ragány misa, szente vajk és fekete péter
Forrás: Jokaiszinhaz.hu
A konferencia a tavaly útjára indított Színházba mentem! kampány része, melyen csaknem száz színházi marketinggel foglalkozó szakember vett részt. Az elmúlt évek jegyeladási statisztikái hűen igazolják, hogy a színházak egyre hatékonyabban és kreatívabban használják a különböző kommunikációs eszközöket. Ezt felismerve és elismerve a Magyar Teátrumi Társaság Színházat vegyenek! néven színházmarketingdíjat alapított, melyre hat kategóriában lehetett nevezni.
Az évad legjobb színházi büféje kategória díját Szűcs Gábor, a POSZT fesztiváligazgatójától vehette át Ragány Misának és Vámos Zoltánnak, Az évad legjobb színházi széke kategória díját pedig Szente Vajk adta át, aki megjegyezte: ismeri a széket, és valóban a legjobb.
– Összesen 121 pályázat érkezett, 43 színházból, és 6 kategóriából kettőt megnyertünk. Rangos elismerés ez, hiszen szakmai díjról van szó, a pályázó színházak marketingesei maguk közül választották ki a legjobbakat. A Művész Kávéházunk gyönyörű, a nézőtéri székeink is kiválóak, de ezúttal elsősorban ezek prezentálásáért kaptuk a díjakat – mondta Ragány Misa, a Jókai Színház marketing- és sajtóreferense.
Forrás: Jokaiszinhaz.hu
Mindkét kategóriában videoanyaggal lehetett pályázni, amelyek Vámos Zoltán videótár-vezető munkáját dicsérik. A Jókai Színház élen jár a színházi mozgóképkultúra felhasználásában és fejlesztésében. Ezt a most megnyert két díj mellett az is igazolja, hogy a közelmúltban az OISTAT nemzetközi színháztechnikai szervezet taiwani világkiállítására válogatták be Vámos Zoltán és Egyed Zoltán díszlettervező egyik munkáját, valamint a FeleVízió elnevezésű színházi mozgóképkultúra-konferenciának is Vámos Zoltán az ötletgazdája, szakmai vezetője.
Valamennyi kategóriagyőztes nyereménye egy-egy 150 ezer forint értékű Facebook-kampány, melyet a színház az általa meghatározott időszakban és témában költhet el. A nyertesek emellett közösen részt vesznek egy kétnapos színházi marketingképzésen, melynek célja, hogy a nyertes színházak saját intézményükre szabottan kapjanak hasznos, a mindennapi gyakorlatukba beépíthető tudást.