Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - A halaszthatatlan ügyekben az igazgatási szünet alatt is felkereshetők a kijelölt kormányablakok

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • S. E.HÍREK • 2022. december 02. 13:53
A halaszthatatlan ügyekben az igazgatási szünet alatt is felkereshetők a kijelölt kormányablakok
Mutatjuk a részleteket

A kormányzati igazgatási szünetben, december 22. és január 9. között, a békéscsabai MÁV-kormányablakban, valamint az orosházi és a szeghalmi kormányablakban intézhetők az ügyek Békés megyében – tájékoztatott közleményében a Békés Megyei Kormányhivatal.

Mint írták, az igazgatási szünet ideje alatt az ügyfélfogadás a legtöbb kormányhivatali ügyfélszolgálaton szünetel, de a halaszthatatlan közfeladatokat és hatósági teendőket ebben az időszakban is ellátják a kormányhivatalok. A folyamatosan indokolt hatósági ellenőrzéseket és a krízishelyzetek elhárításával összefüggő feladatokat ugyancsak elvégzik, többek között a népegészségügy, az áldozatsegítés, a munkavédelem, az állategészségügy- és élelmiszerbiztonság, a fogyasztóvédelem és a családvédelem területén.

A közleményben arra is felhívták a figyelmet, hogy az elkészült okmányok kézbesítését december 12-től már csak olyan kormányablakokba lehet kérni, amelyek az igazgatási szünetben is nyitva lesznek.

Békés megyében személyesen elsősorban a békéscsabai MÁV-kormányablakban (Békéscsaba, Andrássy út 58.), valamint az orosházi (Orosháza, Szabadság tér 3.) és a szeghalmi (Szeghalom, Nagy Miklós utca 4.) kormányablakban lehet ügyeket kezdeményezni, intézni.

December 22-én a megyeszékhelyi MÁV-kormányablak 8.00–15.30, a szeghalmi és az orosházi 8.00–18.00 között lesz nyitva. Karácsony után, az igazgatási szünet ideje alatt hétfőtől csütörtökig, munkanapokon, mindhárom kormányablak 8 órától 16 óráig áll az ügyfelek rendelkezésére. December 23–26. között, december 30-án, illetve január 6-án a megye valamennyi kormányablaka zárva lesz, ezeken a napokon szünetel az ügyfélfogadás.

Telefonon a 06(66)622-000-as telefonszámon, e-mailben a vezeto@bekes.gov.hu címen lehet a kormányhivatal hatáskörébe tartozó ügyekben a hatóságot keresni, értesíteni. A kérelmek elektronikus úton, a magyarorszag.hu oldalon vagy e-papíron bármikor benyújthatók, feldolgozásukra az igazgatási szünet végeztével kerül sor. 

Összes cikk - lent (max 996px)
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)