Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Igazgatási szünet a polgármesteri hivatalban

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • HÍREK • 2022. november 21. 15:53
Igazgatási szünet a polgármesteri hivatalban
2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig

TÁJÉKOZTATÁS IGAZGATÁSI SZÜNETRŐL

 

Tájékoztatom a gyulai polgárokat arról, hogy Gyula Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 29/2022. (IX. 30.) önkormányzati rendeletében a Gyulai Polgármesteri Hivatalban és telephelyein igazgatási szünetet rendelt el 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig tartó időtartamra.

Ezen időszak alatt a Polgármesteri Hivatal zárva tart, az ügyfélfogadás szünetel. Az igazgatási szünet ideje alatt munkanapokon, 8.00 és 12.00 óra között ügyeleti rendben intézhetők a halotti anyakönyvezés, köztemetés, valamint a létfenntartást veszélyeztető rendkívüli élethelyzetből adódó szociális ügyek.

A 460/2022. (XI. 10.) Korm. rendelet 3. § (2) bekezdése értelmében a Polgármesteri Hivatalban elrendelt igazgatási szünet időtartama nem számít bele

  1. az előtte folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe,
  2. azon bírósági eljárások határidejébe, amelyekben félként vesz részt,
  3. a közigazgatási per indítására szolgáló határidőbe,
  4. az általa megkötött szerződésben meghatározott kötelezettség szerződésszerű teljesítésének határidejébe,
  5. az e rendelet hatálya alá nem tartozó szerv előtt folyó olyan eljárás ügyintézési határidejébe, amelyben ügyfélként vesz részt, illetve amely vele szemben indult, vagy amely igazgatási szünet alatti megkeresésével jár,
  6. az adott szerv, illetve annak vezetője által indított bármely jogorvoslati eljárás kezdeményezésnek határidejébe, valamint
  7. a postai szolgáltatásokról szóló 2012. évi CLIX. törvény 42. § (1) bekezdése, valamint a postai szolgáltatások nyújtásának és a hivatalos iratokkal kapcsolatos postai szolgáltatás részletes szabályairól, valamint a postai szolgáltatók általános szerződési feltételeiről és a postai szolgáltatásból kizárt vagy feltételesen szállítható küldeményekről szóló 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet 31. § (1) és (2) bekezdése szerinti rendelkezésre tartási határidőbe.

 

A Polgármesteri Hivatal ügyeletet tartó kollégái a központi telefonszámon (06 66 526 800) vagy a központi e-mail-címen (gyulaph@gyula.hu) érhetők el, az ügyelet időtartama alatt.

 

Kelt: Gyula, 2022. november 21.

Tisztelettel:

 

 

Dr. Csige Gábor

Összes cikk - lent (max 996px)
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)