FMCG TOP 2022 címmel rendeztek országos szakmai konferenciát június 14-én és 15-én, a rendezvényen a Gyulahús Kft. is bemutatkozott. Az esemény középpontjában a piackutatások álltak.
Tamáskovitsné Gila Éva, a Gyulahús Kft. marketingmenedzsere elmondta: az eseményen, melyen kiállítóként is jelen volt cégük, viták, előadások, interjúk, esettanulmányok, best practice megoldások és kerekasztal-beszélgetések formájában igyekeztek a piaci folyamatokat befolyásoló tényezőket, trendeket bemutatni. A résztvevők a megszokottól eltérő alternatívákat igyekeztek felvázolni.
A helyi szakember előadásában arról beszélt, hogy egy gyártó számára mit jelent a piackutatás. Arról is szó volt, hogyan látja magát általában egy cég, és hogyan látják a fogyasztók.
– Ahhoz, hogy jól tudjunk az igényeknek megfelelni, ezt a két képet össze kell hangolni – mondta a marketingmenedzser, aki arról is szót ejtett, hogy mit gondolnak a termékeikről a fogyasztók, és ez hogyan passzol a gyulai márka imidzséhez.
– Általánosságban kimondhatjuk: a fogyasztók azt gondolják, hogy a kolbász és a májas kevésbé trendi, inkább klasszikus értékekkel bíró kategóriát képviselő termékek. Ez így van jól, ezeknek a termékeknek nem is kell másmilyennek lenniük, mert az idegen lenne a márka értékeitől. A Gyulai márkát tradicionális gyulai hungarikumnak látják a vásárlók, a csomagolásunk, a kommunikációnk márkaazonos – fejtette ki.