Kiváló fogyasztói márka címet kapott a közelmúltban a Gyulahús Kft. a MagyarBrands díjátadóján. A program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a legsikeresebb hazai márkák szolgáltatásaira, termékeire.
Az elismerést Tamáskovitsné Gila Éva marketingmenedzser vette át az eseményen. Lapunk kérdésére elmondta: a MagyarBrands program bírálói értékelik a márkákat, fogyasztói kutatást végeznek, a cégek pedig, amelyek megfelelő százalékot érnek el a bírálati rendszeren belül, megkaphatják a kiváló fogyasztói, üzleti vagy innovatív márka címet.
A díjátadón elmondták: a 2021-ben MagyarBrands díjat elnyert fogyasztói márkák átlagos ismertsége magasabb volt, mint 75 százalék, kedveltségük pedig 85 százalék feletti volt, ez pedig jól mutatja a hazai fogyasztók elkötelezettségét a magyar márkák iránt.