Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Megújult a Village Media weboldala

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • PR • MAGAZIN • 2021. július 19. 17:00
Megújult a Village Media weboldala
A portál megmutatja a Village-portfólió országos lefedettséget nyújtó hiperlokális tartalomszolgáltatóit

213 hiperlokális sajtótermék, 97 tv csatorna, 136 helyi hírekkel foglalkozó weboldal, valamint 52 tematikus magazin – megújult a Village Media weboldala.

A Village Media a hirdetők és a médiaügynökségek körében elsősorban a hiperlokális médiafelületek integrált hirdetési megoldásaival vált ismertté. Emellett az elmúlt években jelentősen kibővült tematikus portfólióval, egyedi hirdetői igények testre szabott kiszolgálásával vált meghatározó szereplővé  médiafelületeket elsősorban mennyiségi paraméterek mentén értékesítő saleshouse vállalkozások piacán.

A megújult weboldal megmutatja a Village-portfólió országos lefedettséget nyújtó hiperlokális tartalomszolgáltatóit, amelyek az elérhető célcsoportot lakhelyük szerint határozzák meg. A hirdető a helyi sajtó, televízió, rádió és online platformok hirdetési felületeinek felhasználásával, lokális kampányüzeneteivel elérheti a célzott lakosságot, és ezen felületek együttes használatával a Village Media országos lefedettséget is biztosít számára.

Kutatási adatok alátámasztják, hogy a lakosság kiemelten érdeklődő a helyi hírek iránt, melyet jelenleg leginkább a helyi regionális televíziók, helyi rádiócsatornák, sajtótermékek és a kifejezetten lokális közéleti hírekkel foglalkozó weboldalak felületei közvetítenek. A  hiperlokális médiumok a magyar lakosság több mint felét érik el. A 18 év feletti korosztály esetében a megkérdezettek 62,6%-a fogyasztja rendszeresen ezeket a lokális médiatermékeket. (Kantar-TGI 2020.I-IV. negyedév)

A helyi média preferálását a természetes lokálpatriotizmuson felül a helyi vonatkozású események iránti érdeklődésük is kiválthatja. Emellett fontos szempont, hogy kifejezetten az életüket befolyásoló friss, naprakész, pontos, megbízható információkat tudják elérni ezeken a felületeken.   

A postaládákba ingyenesen terjesztett lapok olvasottságára vonatkozó kérdéskörben a 18–75 éves korcsoport válaszadóinak 58,5%-a rendszeresen átnézi ezeket a sajtótermékeket. (Kantar-TGI 2020.I-IV. negyedév)

A lokális hírek a pandémia alatt a tájékoztatás fontossága okán még nagyobb jelentőséggel bírtak, és még a lezárások idején is biztonságosan jutottak el olvasótáborukhoz. Emellett a legtöbb kiadó digitálisan is elérhetővé tette ezeket a sajtótermékeket. 

A helyi tv-csatornák jelentős műszaki fejlesztésekkel felzárkóznak a legmodernebb digitális technológiával rendelkező országos csatornákhoz, saját weboldalukon és közösségi médiában is stabil olvasókört toboroztak, tartalmaikat ezen felületeiken is naprakészen közzéteszik. A műsorok, riportok többsége elérhető a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon és ezzel további célközönséget is elérnek a régióban és a régió iránt érdeklődők körében. A kampányüzenetek hatékony közvetítése ezen esetekben a csatornák műsorstruktúrájában elhelyezett hirdetések és az alternatív digitális platformok nyújtotta reklámmegjelenési lehetőségek szinergiájában rejlik.

A Village Media tematikus portfóliójának elemei is részletes információkkal jelennek meg a weboldalon. A portfólió ezen elemei a becsült elérési adatok mellett az olvasók érdeklődési köre által határozza meg pontosan az elérhető célcsoportokat. Üzleti, közéleti, ismeretterjesztő, szakágazati, életmód kiadványok és weboldalak felületei alkotják a Village Media egyre színesebb és jelentős eléréseket biztosító egyedi hirdetési csomagajánlatait, amelyekben a display típusú megjelenések mellett a hirdetői igények teljes körű kiszolgálásának érdekében a tartalmi típusú megjelenésekre is nagy hangsúlyt fektetnek.

Összes cikk - lent (max 996px)
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)