Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Mindenki csobbanhat egy Opel Mokkáért a gyulai AquaPalotában

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • Sz. E.HÍREK • 2015. október 13. 13:22
Mindenki csobbanhat egy Opel Mokkáért a gyulai AquaPalotában
A helyi szállásadók is örömmel csatlakoztak a Gyulai Várfürdő október 15-én induló nyereményjátékához
A Gyulai Várfürdő „Csobbanj egy autóért!” elnevezésű, október 15-én induló nyereményjátékában azok a fürdővendégek vehetnek részt, akik legalább két belépőjegyet váltanak a gyulai AquaPalotába. A jövő év augusztusának végéig tartó kampány főnyereménye egy egyedi megjelenésű, a Gyulai Várfürdő logójával ellátott Opel Mokka személygépkocsi, ám a látogatók között gyulai wellness-hétvégéket is kisorsolnak a szervezők.

 

____Eredeti-GYHRCSD_0004.JPG

az opel mokka, dr. görgényi ernő és boros lászló attila a sajtótájékoztatón

Fotó: Gyulai Hírlap – Rusznyák Csaba

Közös sajtótájékoztatót tartott dr. Görgényi Ernő polgármester és Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő Kft. ügyvezető igazgatója október 13-án délelőtt. A fürdő téli pihenőjében jelentették be és ismertették a Gyulai Várfürdő legújabb, országos kampányát.

Dr. Görgényi Ernő köszöntőjében kiemelte, hogy 2014-ben 16%-kal növekedett a Gyulán foglalt vendégéjszakák száma 2013-hoz képest, ami jelentős mértékben köszönhető az AquaPalotánakHozzátette, ahhoz, hogy a várfürdő és szolgáltatásai továbbra is ilyen népszerűek legyenek, szükséges egy-egy olyan „nagy dobás” is, mint a következő időszak nyereményjátéka, amitől a város és a szolgáltatók oldaláról természetesen vendégszám-növekedést várnak.

Boros László Attila fontosnak tartotta elmondani, hogy a termalfurdo.net és a Magyar Fürdőszövetség közös szavazásán a Gyulai Várfürdő nemrég az előkelő harmadik helyet szerezte meg a legnépszerűbb fürdők listáján. Hozzátette: a most induló kampány célja az, hogy fenntartsák és lehetőség szerint növeljék az AquaPalota iránti érdeklődést, és hisznek abban, hogy az élményfürdő évi 160-170 ezres látogatószáma akár magasabb is lehet az akció ideje alatt. Az igazgató azt is kiemelte, a játékban való részvétel lehetősége a helyi és a belföldi vendégek mellett a román és az egyre nagyobb számban érkező szerb vendégek számára is adott. Ezért döntöttek úgy, hogy a nyereményjáték még szélesebb körben való bemutatásához többnyelvű szórólapokat nyomtatnak, valamint helyi és országos rádiós és televíziós reklámokat is indítanak.

A kampányhoz a helyi szállásadók egy része díjmentesen ajánlott fel nyereményéjszakákat, amiket a szervezők – a fődíj mellett – a játék ideje alatt sorsolnak majd ki.

Balázs Attila, a Hunguest Hotel Erkel igazgatója a Gyulai Hírlapnak elmondta, szállásadóként örömmel ajánlották fel wellness-hétvégéket az akcióhoz, hiszen az a saját promóciós kampányaikba is beilleszthető. – A várfürdővel közösek a céljaink, azt szeretnénk, hogy minél több vendég érkezzen Gyulára. Az ilyen kezdeményezések során természetes, hogy támogatjuk egymást – tette hozzá a szállodavezető.

GYULAI HÍRLAP • 2015. október 13. 21:46
A helyi szállásadók is örömmel csatlakoztak a Gyulai Várfürdő október 15-én induló nyereményjátékához
Összes cikk - lent (max 996px)
+
+
+
+
+
+
+
+
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)