– Mit jelent a kiváló minősítés és az azzal járó tanúsító védjegy elnyerése a fürdő életében?
– Először is hatalmas elismerést jelent a szakmától, másrészt óriási felelősséget, hiszen ezek után ez lesz az a szint, aminek a vendégek elvárásaihoz igazodva meg kell felelnünk. A minősítés a marketingben is lehetőséget jelent, a fürdő bemutatásakor, a város desztinációként való népszerűsítésekor nagyon jól használható majd.
– Jelenleg hol helyezkedik el a piacon a Gyulai Várfürdő?
– Három évvel ezelőtt célul tűztük ki, hogy a fürdőt magasabb minőségi kategóriába emeljük, beleértve a szolgáltatások színvonalát, a létesítmények műszaki állapotát és a kollégák hozzáállását, vendégbarát fellépését. Nagyon sok visszajelzést kapunk arra vonatkozóan, hogy a fürdő az elmúlt években nagy változásokon ment át. Nemcsak megszépült, de egyedi stílusához igazodva egyre minőségibb szolgáltatásokat tud nyújtani, aminek köszönhetően új vendégkör jelent meg Gyulán. Az AquaPalota elkészültével sikerült kinyújtanunk a szezont, így a várfürdő egész évben vonzerőt jelent a turisták számára. Mindezt a kommunikációnkban is tudatosan szeretnénk használni. Hogy Magyarországon hol foglal helyet a Gyulai Várfürdő, azt nehéz megmondani, hiszen az a vizsgált szempontoktól is függ. A vendégforgalom alapján biztosan benne van az első tízben, de célul tűztük ki, hogy stabil helyet foglaljon el az első ötben. Azt gondolom, hogy a minőséget és a szolgáltatások színvonalát tekintve már elértük ezt a célunkat, ugyanakkor azt is látni kell, hogy óriási a verseny, minden vendégért külön-külön meg kell küzdenünk.
– Mik a tapasztalatok az idei szezonról és vendégforgalomról?
– Lassan a derekához érünk a nyári szezonnak, amely rendes körülmények között az iskolai tanév végén kezdődik el. Idén nem kedvezett az időjárás a fürdőnek, a szünidő kezdete óta folyamatosan esik az eső. Ebben a katasztrofálisnak mondható nyári időben a strand gyakorlatilag majdnem üres volt eddig, ugyanakkor július elején a pünkösdi hétvégi forgalom bebizonyította, hogy jó időben óriási az érdeklődés a strand, a gyógyfürdő és az AquaPalota szolgáltatásai iránt. Az új élményfürdőbe az esős, szeles, hideg napokon is sokan váltottak jegyet, tehát bebizonyosodott a létjogosultsága. A jó forgalomnak köszönhetően a tavalyi évhez képest a júniust is pozitívan zártuk.