Az újságírók az Almásy-kastélyba is ellátogattak
Fotó: Incze László
Pikóné Tóth Henriett, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. marketingasszisztense lapunknak elmondta, a túra lényege, hogy a vendégek írjanak a városban szerzett élményeikről. Jártak a gyulai várban, az Almásy-kastélyban, a várfürdőben, részt vettek a jazzfesztiválon, de kipróbálták a város éttermeit is, többek között a Géza konyháját és a Várkonyi éttermet. Elmondása szerint teljesen pozitívak voltak a vélemények, a Magyar Nemzet képviselője rég nem járt már a városban, de minden változás elnyerte a tetszését.
A kampány a főszezon utáni időszakot hivatott fellendíteni, amelyben a folyamatos online jelenlét nyújt segítséget. A központi elem a kastély lesz, a kampány annak szlogenjére épül: Mesél a kastély, mesél a város. A cikkekben megjelenő hirdetések a visitgyula.com oldalra irányítják majd az olvasókat, ahová gyulai szállásadók tölthetnek kapcsolódó csomagokat.
Fábián Tamás, az Erkel Ferenc Kulturális Központ és Múzeum Nonprofit Kft. kommunikációs vezetője kérdésünkre kifejtette, hogy az index.hu Travelo című turisztikai rovatában jelennek majd meg a cikkek, melyek első témája az lesz, hogy a város milyen gazdag az értékekkel, önálló történetekkel bíró épületekben. A Travelo munkatársa azt mondta, hogy szeretne legalább három cikket írni Gyuláról, de erről persze még a portál főszerkesztőjével is egyeztet.
A study tour résztvevői
Fotó: Gyulai Hírlap – Incze László