Kihelyezett ügyfélszolgálat a gyulai városházán
Fotó: Gyulai Hírlap – Szabó Eszter
Négy ügyfélszolgálati munkatárs és az ügyfélszolgálat vezetője mellett Tóth Dávid adóügyi ügyintéző is jelen volt, aki negyed órás videóanyaggal várta az érdeklődőket. – A bemutató elsősorban arról szól, miért jó, mit jelent az elektronikus ügyfélkapu. Ezúttal minden résztvevő részletes képet kaphat az ügyfélkapu rendszeréről, ami ma már bárki számára lehetővé teszi az otthoni, kényelmes, sorban állás és várakozás nélküli elektronikus ügyintézést – részletezte a NAV munkatársa.
Tóth Dávid adóügyi ügyintéző
Tóth Dávid elárulta: hétvégén a Gyulai Pálinkafesztiválon is jártak, ahol játékos kvízekkel és egyéb nyereményjátékokkal várták a látogatókat, és strandjukon mindemellett ügyfélkapu létrehozására is lehetőség volt. – Többen éltek a lehetőséggel, ám természetesen a játékok voltak a legnépszerűbbek, amiben főként pálinkás kérdéseket tettünk fel, és sokat nyertek is tőlünk mindenféle ajándéktárgyat – tette hozzá Tóth Dávid.
A díszterem melletti helyiségben az ügyfélszolgálat munkatársai minden oda látogatónak segítettek az ügyfélkapu létrehozásában, az ahhoz kapcsolódó esetleges problémák elhárításában és a személyi jövedelemadó-bevallás elkészítésében is.
Illés Józsefné az elsők között érkezett az eseményre, és lapunknak elárulta: idén már nyugdíjasként vállalt munkát, és mivel az adó bevallása így valamivel bonyolultabb, jó lehetőségnek tartotta a rendhagyó nyílt napot. – Eddig minden évben én készítettem el, de most a megváltozott körülmények miatt úgy gondoltam, okosabb, ha biztosra megyek és szakemberek segítségét kérem – tette hozzá az első ügyfelek egyike.