Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Kétnapos konferencia zárta Gyulán a Smart City projektet

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • Sz. E.HÍREK • 2015. október 19. 16:00
Kétnapos konferencia zárta Gyulán a Smart City projektet
A program keretében olyan helyi tanúsítványt dolgoztak ki, amelyet a kiemelkedő minőségű termékek kaphatnak meg
Gyula a közelmúltban egy pályázatnak köszönhetően összetett, a városban és a környékbeli településeken működő vállalkozások fejlődését elősegítő programban vett részt. A megvalósítás során kidolgoztak egy olyan helyi tanúsítványt, brandet, amelyet a kiemelkedő minőségű termékek és szolgáltatások kaphatnak meg a jövőben. A védjegy segítséget nyújthat ahhoz, hogy a helyi élelmiszerekre és turisztikai, mezőgazdaság és egészségi szolgáltatásokra alapozott gazdaság folyamatosan fejlődjön.
____Eredeti-IMG_8411.JPG

Dr. Turcsán Zsolt a projekt zárórendezvényén

Fotó: Gyulai Hírlap – Szabó Eszter 

A korábban megrendezett szakmai konferencián belül brandépítő workshopokat tartottak, továbbá egy sikeresnek mondható nyári egyetemet valósított meg a program, miközben a célcsoportot érintő felmérések kiértékelése is elkészült. A programsorozat lezárásaképp kétnapos brandépítő szakmai konferenciát tartott október 16-án és 19-én a gödöllői Szent István Egyetem és Gyula Város Önkormányzata.

A rendezvény első napján elsősorban a minősítési rendszerekről esett szó az élelmiszer-előállítás, a turizmus és vendéglátás vonatkozásában, emellett a szezonon kívüli vendégéjszakák növelésének lehetőségeiről tartott előadást dr. Heltai Miklós egyetemi docens.

A záróesemény zárónapján, október 19-én a részt vevő szakemberek összegezték a projekt eredményességére vonatkozó gondolataikat. Megosztotta tapasztalatait többek között dr. Bíró Tibor, a Szent István Egyetem docense és dr. Turcsán Zsolt szakmai vezetőhelyettes is.

Dr. Turcsán Zsolt kiemelte, a cél elsősorban egy olyan védjegy létrehozása volt, ami minőségspecifikus és amiben minden helyi szolgáltatás tagja lehet a kifejlesztésre kerülő márkanévnek. A projekt során mindezeken túl olyan lehetőségeket akartak bemutatni, amik vonzóbbá tehetik a régiót. Ennek érdekében egy új és egyedi komplex életmódprogramot dolgoztak ki, aminek a fizikai és mentális állapotfelméréstől a minőségi helyi ételekig minden része igénybe vehető Gyulán és környékén. 

– Alapvető cél volt, hogy a pénzt ne csak elköltsék, hanem olyan kezekben legyen, hogy eredményt tudjanak a segítségével produkálni – tette hozzá a projekt helyettes szakmai vezetője. 

Összes cikk - lent (max 996px)
+
+
+
+
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)