A romániai szakembereknek keszeli hajnalka mutatta be az aquapalotát
Fotó: Gyulai Hírlap – Rusznyák Csaba
– A study tourt a Gyulai Várfürdő kezdeményezte annak érdekében, hogy minél több romániai vendég érkezzen Gyulára és a fürdőbe. A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft.-vel, a Magyar Turizmus Zrt.-vel és a Hunguest Hotel Erkellel közösen vettük fel a kapcsolatot a kolozsvári magyar képviselettel – számolt be az előzményekről Keszeli Hajnalka, a várfürdő értékesítési és marketingigazgatója.
Keszeli Hajnalka: a Romániából érkező fürdővendégek száma a főszezonban a látogatószám 60 százalékát is eléri
A gyulai tanulmányutat megelőzően a résztvevőknek Kolozsvárott mutatták be Gyulát, valamint a fürdő és a szálloda szolgáltatásait – tudta meg lapunk Keszeli Hajnalkától. A kolozsvári tájékoztatót követően a romániai szakemberek Gyulára utaztak, hogy személyesen szerezzenek tapasztalatokat az elhangzottakról. A vendégek a fürdő és a gyulai hotelek mellett a belvárosba, a gyulai várba, a pálinkamanufaktúrába, a Ladics-házba és a Százéves cukrászdába is ellátogattak.
A várfürdő értékesítési és marketingigazgatója lapunk kérdésére elmondta: a Romániából érkező fürdővendégek száma a téli és az őszi szezonban a teljes látogatószám 10–15 százalékát teszi ki, míg a nyári időszakban a 60 százalékot is eléri.
– A romániai piac kiemelt küldő terület számunkra – fogalmazott Keszeli Hajnalka. Mint kifejtette, Romániában elsősorban a kisgyermekes családok érdeklődnek a várfürdő iránt. A szolgáltatások közül leginkább a wellness és az élményfürdő keltette fel a meghívott szakemberek figyelmét.
– Csodásak a tapasztalataink, sok a zöldövezet, a virág, civilizált és tiszta a város – osztotta meg első benyomásait lapunkkal Zilahi Csaba. A Kolozsvári Rádió munkatársa hozzátette: a városnak az is előnye, hogy közel fekszik a határhoz. Az újságíró szerint Gyulán rengeteg a látnivaló, ezért a határon túl is turisztikai vonzáspontnak számít a város.