Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - A belföldi értékesítésre helyezi a hangsúlyt 2015-ben a gyulai turisztikai szektor

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • S. E.HÍREK • 2015. április 27. 16:00
A belföldi értékesítésre helyezi a hangsúlyt 2015-ben a gyulai turisztikai szektor
A tavalyi évről szóló beszámolót és az idei évre vonatkozó üzleti tervet is megszavazták a TDM-taggyűlésen
Húszszázalékos árbevétel-növekedést tervez idén a belföldi értékesítésben a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. Komoróczki Aliz, a cég ügyvezetője lapunknak elmondta, az április 23-ai TDM-taggyűlésen a tavalyi évről szóló gazdasági, szakmai beszámolót és a 2015-re vonatkozó üzleti tervet is egyhangúlag fogadta el a tagság.
____Eredeti-komoroczki_aliz.JPG

Komoróczki aliz, a gyulai turisztikai nonprofit kft. ügyvezetője

Fotó: Gyulai Hírlap – Fekete Cintia

A cég 41 millió 919 ezer forint mérlegfőösszeggel, 99 millió 305 ezer forint bevétellel, 97 millió 807 ezer forint költséggel és ráfordítással, valamint 1 millió 360 ezer nyereséggel zárta a 2014-es évet. Komoróczki Aliz kiemelte: tavaly 10 millió 500 ezer forint céltartalékot és 740 ezer forint lekötött tartalékot képeztek, az összeget az idén, várhatóan szeptemberben megjelenő TDM-szervezetfejlesztési pályázat önerejeként használják fel.  

A gyulai önkormányzat a cég működéséhez a visszaforgatott idegenforgalmi adóval járul hozzá, ez 2014-ben 45 millió 793 ezer forint volt, 6 százalékkal több, mint az azt megelőző évben – fejtette ki az ügyvezető, hozzátéve, hogy az összeg a város turisztikai teljesítményével arányos.

Komoróczki Aliz azt is elmondta, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. többi tulajdonosától 9 millió 130 ezer forint folyt be, így tavaly az összes működési hozzájárulásból 54 millió 923 ezer forintja származott a cégnek. A többi bevétel a gazdasági társaság saját vállalkozási tevékenységéből folyt be.

A tervek szerint a cég többletbevételeiből idén 45 százalékkal többet költ marketingre. Komoróczki Aliz kiemelte: 2015-ben nagy hangsúlyt kapnak a városi egységcsomagok. Az ügyvezető kérdésünkre úgy fogalmazott: nem tervezik, hogy idén nagyot robbantanak a külföldi piacokon, Romániában és Szerbiában azonban továbbra is jelen lesznek.

Komoróczki Aliztól azt is megtudtuk, tavaly összesen 430 ezer 812 vendégéjszakát töltöttek el Gyulán, ez 15 százalékos emelkedést jelent 2013-hoz képest. Az idegenforgalmi adóból 106 millió 365 ezer forint folyt be a város kasszájába 2014-ben. 

Összes cikk - lent (max 996px)
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)