Keresés


csak pontos egyezésekre
Keresés: oldalakon dokumentumokban, lapszámokban
Archívum
Gyulai Hírlap Archívum

Gyulai Hírlap - Már bankkártyával is kifizethetik a vízdíjat a gyulaiak

Összes cikk - fent (max 996px)
  A  A  A 
GYULAI HÍRLAP • Bányai György • HÍREK • 2015. március 11. 09:00
Már bankkártyával is kifizethetik a vízdíjat a gyulaiak
Újabb elemmel bővült a Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. ügyfeleinek lehetősége
A Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. telephelye Gyulán. Fotó: Gyulai Hírlap - Hargittai Éva

Az idei évtől kezdődően a készpénzes fizetés mellett már bankkártyával is lehet a számlatartozásokat rendezni a Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. ügyfélszolgálatán! Ügyfeleinknek módja és lehetősége van a vízszolgáltatás és szennyvízelvezetés, valamint a hulladékszállítás díjának, és egyéb számlák (kivéve parkolási díjak) bankkártyás átutalással történő megfizetésére.

A Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft. a bankkártyás fizetést, hasonlóan más elfogadóhelyekhez, ingyen, térítésmentesen biztosítja ügyfelei számára. Az ügyfélszolgálatunkon mind a mágnescsíkos, mind a chipes, mind a PayPass (érintés nélküli) rendszerű bankkártyával fizethetnek ügyfeleink.

Továbbra is tanácsoljuk, hiszen még mindig kevesen élnek a lehetőséggel, hogy társaságunk ügyfélszolgálatán a várakozási időt elkerülendő, előre egyeztessenek időpontot ügyfeleink. Előzetes időpont-egyeztetéssel gördülékenyebbé, gyorsabbá válik az ügyintézés! Időpont-egyeztetést kérhetnek ügyfeleink személyesen a központunkban található (Gyula, Szt. László utca 16. sz.) ügyfélszolgálati irodánkban az ügyfélfogadási idő alatt vagy a földszinti információs pultnál. Továbbá telefonon a 66/362-377-es telefonszámon és e-mail-en az ugyfelszolgalat@gyulaikozuzem.hu internetes oldalon.

Az előzetesen egyeztetett időpontra érkező ügyfeleinknek az ügyintézést az egyeztetett időpontra biztosítjuk. Az előzetes időpontkérést főként a hosszabb időt igénybe vevő bejelentéseknél, pl. tulajdonosváltozás bejelentésekor, új szerződés megkötésekor vagy az ingatlan lakatlanná nyilvánításakor javasoljuk igénybe venni.

Az ügyfélszolgálati irodánkban továbbra is változatlan feltételekkel van lehetőség a társaságunkat érintő bejelentésekre, szerződéssel kapcsolatos ügyintézésekre, befizetésekre. Az ügyfélfogadás rendje nem változott, a már megszokott időben lehet ügyet intézni, számlákat befizetni.

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a gyorsabb és zökkenőmentesebb ügyintézés végett, mind a személyes, mind az elektronikus ügyintézéskor készítsék elő a felhasználó azonosítójukat, melyet a számlájuk első oldalán, a fogyasztási helyet azonosító blokkban (keretes rész), az első sorban találhatnak!

Ügyfeleink a társaságunkat érintő bejelentéseiket megtehetik személyesen a Közüzemi Nonprofit Kft. központjában található ügyfélszolgálati irodánkban vagy telefonon a központi 362-377-es telefonszámon. Mérőállás-bejelentésére a társaságunk üzemeltetésében lévő éjjel-nappal ingyenesen hívható zöld számon, a 06/80 922-035 is van lehetőség, ahol a kapcsolást követően a számlája második oldalán, a bal felső sarkában található vevő (fizető) azonosítószámának beütése után megadható a mérőállás. Mérőállás-bejelentésére az ugyfelszolgalat@gyulaikozuzem.hu e-mail címen is van lehetőség.

 

Összes cikk - lent (max 996px)
+
A rovat friss cikkei
A Gyulai Hírlap legfrissebb cikkei
Cikkek keresése az online archívumban
Bannerfelhő (max 165px)